Miluje Síitsky Chrámový Odborník ?
Islamské Správy, Tanjung Enim - PRVÉ ši'a v histórii islamskej daula zaobchádzali moslimovia normálnym spôsobom. Áno, je pravda, že moslimovia diskutovali proti šíitom, ale moslimovia ich nezabili. Nevykonávať vyhostenie a zničenie.
Mnoho šiitských učencov žije v „objatí“ islamskej kultúry, ako sú spisovatelia a básnici. Je to preto, že Ahlussunnah môže žiť s akoukoľvek skupinou, napriek sporom a boju proti skutkom viery, ako to urobil Ali ibn Abi Talib r.a. proti skupine Khawarij.
Ahlussunnah nebojuje, ale proti ľuďom, ktorí zdvihnú zbrane proti moslimom alebo zradia, alebo sa pokúšajú poškodiť ich náboženstvo.
K dispozícii je tiež šiitská skupina, ktorá sa vždy snaží dosiahnuť moc, ale nikdy sa jej to nepodarilo, kým Alawiyyun nakoniec s Abbásidmi nepracoval, aby zvrhol Umawiju Daulu a uspel. A Abbasid Daula stál pevne.
Abbasiyyun pochádza z prorokového strýca Salallaahu ahu Alaihi Wasallama, konkrétne al-Abbasa. Zahŕňajú chrámových odborníkov. To však vlastne nie je to, čo chcú šiiti. Žiada sa odborník na chrám Alawiyyun (potomok Ali bin Abi Talib), hoci strýci proroka boli Abú Talib a al-Abbás. Toto odhaľuje porozumenie šíitov pri definovaní chrámových odborníkov.
Tvrdia, že odborníci na návnadu sú pojem, ktorý sa v podstate týka iba Aliho a jeho detí. A ich slová, ktoré sa často opakujú, sú experti na tyranský chrám. Toto nie je pravda.
Napríklad Abu Ja'far al-Mansur. Bol synom Mohameda ibna Alího ibna Abdulláha bin al-Abbása (strýka proroka) potomkov al-Hashimiho, ale prečo ho zlorečili?
Keď šiitská skupina prevzala vládu v Iraku, za pár dní zničila hlavnú sochu Abú Ja'far al-Manshura, vládcu, ktorý postavil mesto Bagdad z dôvodu ich zloby. Aj keď zostúpil z prorokova strýka Salallaahua ‘Alaihi Wasallama.
Podobne ako pri Harun ar-Rašídovi, vnukovi Abu Ja'fara, ho skupina Shi'ah preklial vo dne iv noci! Aj proti al-Mu'tašimovi a ďalším. Dokonca aj od ich zlomyseľnosti k potomkom Abbásovcov (Abbásovci) sa vzdali posledného Abbasidského kalifu do tatárskej armády, potom ho tatarská armáda brutálne zabila.
A medzi vecami, ktoré si zaslúžia byť spomenuté, že šiit pomenoval osobu, ktorej potomkovia potomkovia znalca chrámu ako asajajíd, množný tvar Saady. Pre šiitov je to úcta a posvätenie ich ľudu. Jedna vec, ktorá nie je divná, aj keď sa táto osoba dopúšťa bezbožných a bezbožných činov, ako je cudzoložstvo, homosexualita, kradnutie, okrádanie alebo zločin! Šiit pre neho ustanovil Sayyidovo povolanie.
Existujú však rozpory zo strany šíitov. V Iraku je mnoho potomkov al-Husajna z Ahlussunnahu, ako napríklad an-Nuaim, al-Musyaahadah a al-Hadidin, ale nedostanú lásku a slávu šíitov. Mnoho šiitských skupín ich za vlády al-Ja'fariho a al-Maliki zabilo. Ich šľachetní ľudia nenúti šiitu milovať chrámových expertov.
Podobne aj klany, ktoré boli stále potomkami al-Hasana, napríklad Ash-Raf Makka, a medzi nimi boli králi v Jordánsku. Existuje aj Baitul Hasani, ale šiiti to neslávia. Sú to práve šiiti, ktorí vypovedajú deň aj noc, hoci sú dobre známi, že sú potomkami znalcov chrámu.
Šíijskí experti na chrám boli odsúdení pre „jeden hriech“, to znamená, že boli Ahlussunnah. Nie je šiitská skupina.
Ešte ničivejšie boli šiiti, ktorých kmene sa odvolávajú na návnady al-Husajna (potomkovia Husajna), ako napríklad al-Musawi a al-Huseini. Ak sa však niekto z nich presťahuje do Ahlusunny, potom sa považuje za odpadáka a zabitého, ako sa to stalo v Iraku.
To všetko ukazuje, že barometer šiitov (v láske a nenávisti k niekomu) súvisí s vyznaním, a nie s láskou odborníka na chrám.
Mnoho šiitských učencov žije v „objatí“ islamskej kultúry, ako sú spisovatelia a básnici. Je to preto, že Ahlussunnah môže žiť s akoukoľvek skupinou, napriek sporom a boju proti skutkom viery, ako to urobil Ali ibn Abi Talib r.a. proti skupine Khawarij.
Ahlussunnah nebojuje, ale proti ľuďom, ktorí zdvihnú zbrane proti moslimom alebo zradia, alebo sa pokúšajú poškodiť ich náboženstvo.
K dispozícii je tiež šiitská skupina, ktorá sa vždy snaží dosiahnuť moc, ale nikdy sa jej to nepodarilo, kým Alawiyyun nakoniec s Abbásidmi nepracoval, aby zvrhol Umawiju Daulu a uspel. A Abbasid Daula stál pevne.
Abbasiyyun pochádza z prorokového strýca Salallaahu ahu Alaihi Wasallama, konkrétne al-Abbasa. Zahŕňajú chrámových odborníkov. To však vlastne nie je to, čo chcú šiiti. Žiada sa odborník na chrám Alawiyyun (potomok Ali bin Abi Talib), hoci strýci proroka boli Abú Talib a al-Abbás. Toto odhaľuje porozumenie šíitov pri definovaní chrámových odborníkov.
Tvrdia, že odborníci na návnadu sú pojem, ktorý sa v podstate týka iba Aliho a jeho detí. A ich slová, ktoré sa často opakujú, sú experti na tyranský chrám. Toto nie je pravda.
Napríklad Abu Ja'far al-Mansur. Bol synom Mohameda ibna Alího ibna Abdulláha bin al-Abbása (strýka proroka) potomkov al-Hashimiho, ale prečo ho zlorečili?
Keď šiitská skupina prevzala vládu v Iraku, za pár dní zničila hlavnú sochu Abú Ja'far al-Manshura, vládcu, ktorý postavil mesto Bagdad z dôvodu ich zloby. Aj keď zostúpil z prorokova strýka Salallaahua ‘Alaihi Wasallama.
Podobne ako pri Harun ar-Rašídovi, vnukovi Abu Ja'fara, ho skupina Shi'ah preklial vo dne iv noci! Aj proti al-Mu'tašimovi a ďalším. Dokonca aj od ich zlomyseľnosti k potomkom Abbásovcov (Abbásovci) sa vzdali posledného Abbasidského kalifu do tatárskej armády, potom ho tatarská armáda brutálne zabila.
A medzi vecami, ktoré si zaslúžia byť spomenuté, že šiit pomenoval osobu, ktorej potomkovia potomkovia znalca chrámu ako asajajíd, množný tvar Saady. Pre šiitov je to úcta a posvätenie ich ľudu. Jedna vec, ktorá nie je divná, aj keď sa táto osoba dopúšťa bezbožných a bezbožných činov, ako je cudzoložstvo, homosexualita, kradnutie, okrádanie alebo zločin! Šiit pre neho ustanovil Sayyidovo povolanie.
Existujú však rozpory zo strany šíitov. V Iraku je mnoho potomkov al-Husajna z Ahlussunnahu, ako napríklad an-Nuaim, al-Musyaahadah a al-Hadidin, ale nedostanú lásku a slávu šíitov. Mnoho šiitských skupín ich za vlády al-Ja'fariho a al-Maliki zabilo. Ich šľachetní ľudia nenúti šiitu milovať chrámových expertov.
Podobne aj klany, ktoré boli stále potomkami al-Hasana, napríklad Ash-Raf Makka, a medzi nimi boli králi v Jordánsku. Existuje aj Baitul Hasani, ale šiiti to neslávia. Sú to práve šiiti, ktorí vypovedajú deň aj noc, hoci sú dobre známi, že sú potomkami znalcov chrámu.
Šíijskí experti na chrám boli odsúdení pre „jeden hriech“, to znamená, že boli Ahlussunnah. Nie je šiitská skupina.
Ešte ničivejšie boli šiiti, ktorých kmene sa odvolávajú na návnady al-Husajna (potomkovia Husajna), ako napríklad al-Musawi a al-Huseini. Ak sa však niekto z nich presťahuje do Ahlusunny, potom sa považuje za odpadáka a zabitého, ako sa to stalo v Iraku.
To všetko ukazuje, že barometer šiitov (v láske a nenávisti k niekomu) súvisí s vyznaním, a nie s láskou odborníka na chrám.
Loading...
0 回应 "Miluje Síitsky Chrámový Odborník ?"
Posting Komentar